Головна » Блог » Освіта в Польщі » Де можна вивчати маркетинг?
Де можна вивчати маркетинг?
Сьогодні 25 жовтня – день маркетолога, тому з нагоди професійного свята пропонуємо поговорити про цю цікаву спеціальність. Хто такі маркетологи? Чому ця професія так важлива у сучасному світі? Де в Польщі можна опанувати цю професію? Давайте розглянемо це докладніше.
Маркетологи – креативні володарі стратегій у світі бізнесу. Це ті, хто стоїть за рекламними кампаніями та інтеграціями, продуктами та послугами, які ми “споживаємо” щодня. Вони відповідають за брендінг, вивчають ринок і споживачів, аналізують конкуренцію і багато чого іншого. Практично кожній компанії потрібен внутрішній маркетолог. Це популярна і високооплачувана професія. Окрім того, що вони затребувані у виробничих компаніях і завжди потрібні в консалтингових компаніях.
Маркетологи повинні бути креативними та комунікабельними особистостями, мати аналітичні здібності та швидко адаптовуватися до змін. Вони розуміються на технологіях та трендах ринку.
Ці фахівці завжди повинні бути готові до розвитку та підвищення кваліфікації, оскільки світ маркетингу постійно змінюється. Але університетська освіта закладає потужний фундамент для того, аби розпочати свою кар’єру, тому ми підготували для вас підбірку кращих університетів у різних містах Польщі, де ви можете отримати якісну освіту в цій галузі:
Варшава
- Академія Леона Козьмінського
- Університет Лазарського
- Університет Сівітас
- Академія Менеджменту (MANS)
- Гуманітарно-Суспільний Університет SWPS
- Економіко-Гуманітарна Академія у Варшаві
- Академія Фінансів та Бізнесу Вістула
- Суспільна Академія Наук
- SGH Університет Економіки
- Університет Банківської справи у Варшаві
Краків
- Ягеллонський Університет
- Краківський Економічний Університет
- Краківська Академія ім. А.Ф. Моджевського
Люблін
Вроцлав
Маркетологи відіграють важливу роль у створенні образу бренду. Дозвольте поділитися цікавим фактом: відома в усьому світі мережа ресторанів швидкого харчування “McDonald’s” використовує різні маркетингові стратегії для привернення клієнтів. Наприклад, вони змінюють інтер’єр, додаючи гучну музику та яскраві кольори. Це створює живу та веселу атмосферу, але також спонукає клієнтів не сидіти довго в закладі, а звільняти місця для нових гостей. А той факт, що столики розміщені близько один до одного, також наштовхує людей швидко поїсти та побігти далі по своїм справам. Тому погодьтесь, що ніхто не вибере “McDonald’s” для душевних посиденьок. Це відмінний приклад маркетингової стратегії, спрямованої на збільшення обороту.
Крім цього, “McDonald’s” позиціонує себе як сімейний ресторан, і це відображено в їхньому меню. Вони пропонують дитяче меню Хеппі Міл та морозиво МакФлурі, яке діти так полюбляють. Це ще один приклад вдалих маркетингових рішень, спрямованих на привертання родинного клієнтського аудиторії.
Важливо пам’ятати, що маркетинг – це динамічна та захоплююча галузь, де завжди є місце для розвитку та креативності. Якщо ця професія вас цікавить, робіть кроки до реалізації своїх мрій, та не бійтеся відкривати нові можливості !
ONLINE курс польської мови
Реєструйся на авторський курс від UniverPL
Вибирай зручний час - ми підлаштуємося під ваш графік.
Вступити до університету Польщі
Гарантія вступу у рейтингові університети
Підтримка студентів в Польщі
Хочете бути в курсі новин?
Приєднуйтесь до нас у Telegram!
Корисні поради, важливі новини,
знижки та анонси подій щодо навчання в Польщі
Схожі статті
АНКЕТА АБІТУРІЄНТА
Ми підберемо для Вас напрямок навчання, навчальний заклад та детально пояснимо процедуру вступу. Безкоштовна консультація.
Відповідаємо максимально швидко!