Google Tag Manager
Чат-бот UniverPL24: усі розділи уже доступні для тестування - Univer PL
Чат-бот UniverPL24: усі розділи уже доступні для тестування - UniverPL

Чат-бот UniverPL24: усі розділи уже доступні для тестування

01.08.2020

У липні компанія UniverPL запустила чат-бота для допомоги студентам, які перебувають на навчанні у Польщі.

Наразі усі розділи чат-бота UniverPL24 доступні у бета-версії для тестування. Наразі їхній перелік такий:

  • Розділ “Віза” – містить інформацію про повторне відкриття річної студентської візи.
  • Розділ “Страхування” – містить інформацію про відкриття польського страхового полісу.
  • Розділ “Перетин кордону” – містить інформацію про перелік дозволених і заборонених для перевезення товарів, а також актуальні особливості перетину польсько-українського кордону.
  • Розділ “Карта побиту” – містить інформацію про відкриття карти побиту та перелік необхідних документів.
  • Розділи “Квартира” та “Гуртожиток” – містять інформацію про особливості проживання у гуртожитку чи на квартирі у Польщі.
  • Розділ “Побут” – містить інформацію про відкриття банківського рахунку, PESEL, книжки санепід, оформлення прописки, а також про роботу громадського транспорту у Польщі.

У налаштуваннях бота вказано у якому місті та університеті навчається кожен користувач і вся інформація, яка містить адреси чи контакти, відображається саме залежно від міста навчання. Змінити місто навчання можна вручну. Для цього потрібно перейти в налаштування бота і обрати місто із вказаного переліку.

У кожному розділі є можливість запропонувати своє запитання для доповнення переліку. Для цього потрібно натиснути кнопку “Інше питання” і у відповідному вікні написати яких запитань бракує.

Для тестування чат-бот доступний для студентів, які вступали у 2019 році та їхніх батьків.

Для студентів, які вступають у 2020 році, чат-бот стане доступний після закінчення тестування.

Знайти бота можна за ніком @UniverPL_bot

Заповнити анкету